Lösungen

  • Produkte
  • Anwendungsfälle
  • Branchen
  • E-BOOK
  • 3 Strategien für Ihre Innovationskraft
  • Erfahren Sie, wie Sie mit künstlicher Intelligenz Ihre Kundenerfahrungen transformieren können.
  • E-BOOK
  • 5 Schritte zur Transformation
  • Eine proaktive, vernetzte Kundenerfahrung ist in der Finanzdienstleistungsbranche sehr wichtig.

Plattform

  • BERICHT
  • Gartner ernennt ServiceNow zum Marktführer
  • 2018 Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Kunden

  • KUNDENERFOLGE
  • Wir brauchen Champions!
  • Nutzen Sie unsere Tools und Ressourcen, um ServiceNow effektiver in Ihr Unternehmen zu integrieren.

Mehr erfahren

  • EVENT
  • Knowledge 2019
  • Es wird Zeit für die nächsten Schritte! Erfahren Sie in Las Vegas vom 5. bis 9. Mai mehr.

Enabling Service Excellence Through ServiceNow’s Agent Intelligence

Read Enabling Service Excellence Through ServiceNow’s Agent Intelligence, an October 2017 study by Accenture Consulting on behalf of ServiceNow, to understand the opportunity, effectiveness, and benefit of ServiceNow’s Agent Intelligence, a supervised machine learning solution.

The study covers key findings in:

  • Why organizations need machine learning
  • The business impact of ServiceNow’s Agent Intelligence
  • The quantifiable value of Agent Intelligence, including ROI

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.