Lösungen

  • Produkte
  • Anwendungsfälle
  • Branchen
HR IT Products
  • WHITEPAPER
  • HR und IT – gemeinsam besser
  • Steigern Sie die Produktivität und gewinnen Sie Fachkräfte mit großartigen Mitarbeitererfahrungen.
Security Fundamentals
  • WHITEPAPER
  • Sicherheit im Gesundheitswesen 101
  • Fördern Sie klinische Spitzenleistungen und verbessern Sie die Behandlungsergebnisse mit einem vernetzten System.

Plattform

Forrester Report
  • ANALYSTENBERICHT
  • Der Wert digitaler Workflows
  • Bringen Sie Apps in der Hälfte der Zeit und zu einem Drittel der Kosten mit höherer Zufriedenheit auf den Markt.

Kunden

Customer Success
  • ERFOLGS-NAVIGATOR
  • Ihr Erfolgsrezept
  • Beschleunigen Sie die Ergebnisse mit einem Schritt-für-Schritt-Aktionsplan bewährter Best Practices.

Mehr erfahren

Value Calculator
  • MEHRWERT-RECHNER
  • Nutzen Sie Ihr Potenzial
  • Bestimmen Sie den unerschlossenen Wert für Ihr gesamtes Unternehmen in nur 60 Sekunden.

Artificial Intelligence and Intelligent Technologies: 3 strategies for driving customer service innovation

Today’s technology trends are tomorrow’s customer expectations. From chatbots to predictive service, digital transformation is changing the face of every customer interaction.

Customer service organizations need to take advantage of artificial intelligence and intelligent technologies to deliver the experiences their customers expect. But where to start? Find out in this new eBook:

  • Deliver engaging, personalized experiences that increase customer satisfaction
  • Increase the efficiency and effectiveness of issue resolution
  • Continuously improve and optimize service processes

Blue Background

Start your path to success

All Form Fields Are Required
  • First Name
  • Last Name
  • Business E-mail
  • Company
  • Business Phone
  • Yes
    No
  • Show Strong passwords make everyone happy! Your password must contain:

    At least 8 characters is required

    At least one lower case letter [a-z] is required

    At least one upper case letter [A-Z] is required

    At least one number [0-9] is required

    At least one symbol [!@#$%*^&*()] is required

    Password
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.