Lösungen

  • Produkte
  • Anwendungsfälle
  • Branchen
  • E-BOOK
  • 3 Strategien für Ihre Innovationskraft
  • Erfahren Sie, wie Sie mit künstlicher Intelligenz Ihre Kundenerfahrungen transformieren können.
  • E-BOOK
  • 5 Schritte zur Transformation
  • Eine proaktive, vernetzte Kundenerfahrung ist in der Finanzdienstleistungsbranche sehr wichtig.

Plattform

  • BERICHT
  • Gartner ernennt ServiceNow zum Marktführer
  • 2018 Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Kunden

  • KUNDENERFOLGE
  • Wir brauchen Champions!
  • Nutzen Sie unsere Tools und Ressourcen, um ServiceNow effektiver in Ihr Unternehmen zu integrieren.

Mehr erfahren

  • EVENT
  • Knowledge 2019
  • Es wird Zeit für die nächsten Schritte! Erfahren Sie in Las Vegas vom 5. bis 9. Mai mehr.

Campbell Soup: Building a Sustainable HR Shared Services Program

Making HR Service Delivery Great


Join Kaitlin Arcamone and Mark Grimmelikhuijsen from the Campbell Soup Company as they detail how they transformed their HR operating model–moving from costly, high‑touch services to a self‑service system for employee engagement. Gain insights into how they created an effective framework to operationalize the new model and the lessons they learned along the way. They will also share how they expanded these HR capabilities across multiple functions within Campbell Soup's shared services organization. 

Topics covered during the session include:

  • Campbell Soup's HR Shared Services transformation vision
  • Critical capabilities for HR service delivery
  • From vision to reality: Campbell Soup's shared services playbook
  • How Campbell Soup expanded the delivery of shared services–across IT, finance, facilities, security, procurement, marketing, and sales

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.