Lösungen

  • Produkte
  • Anwendungsfälle
  • Branchen
  • E-BOOK
  • 3 Strategien für Ihre Innovationskraft
  • Erfahren Sie, wie Sie mit künstlicher Intelligenz Ihre Kundenerfahrungen transformieren können.
  • E-BOOK
  • 5 Schritte zur Transformation
  • Eine proaktive, vernetzte Kundenerfahrung ist in der Finanzdienstleistungsbranche sehr wichtig.

Plattform

  • BERICHT
  • Gartner ernennt ServiceNow zum Marktführer
  • 2018 Magic Quadrant for Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Kunden

  • KUNDENERFOLGE
  • Wir brauchen Champions!
  • Nutzen Sie unsere Tools und Ressourcen, um ServiceNow effektiver in Ihr Unternehmen zu integrieren.

Mehr erfahren

  • EVENT
  • Knowledge 2019
  • Es wird Zeit für die nächsten Schritte! Erfahren Sie in Las Vegas vom 5. bis 9. Mai mehr.

Going Live! The Kingston Release

Listen to a panel of ServiceNow leaders give their take on Artificial Intelligence (AI) and the innovations in Kingston.

Hosted by Shane Jackson, VP Marketing, our panel will include Dave Wright, Chief Innovation Officer; Pat Casey, SVP of DevOps; and Farrell Hough, VP and GM of IT Service Management and IT Business Management. You will hear about the new Kingston capabilities that drive:

  • Machine learning for everyday work
  • No code process automation
  • User experience innovations

 

In addition, watch as specialists lead product deep‑dive sessions. You can choose how many deep‑dives you view and in what order.

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.